کد خبر: ۶۷۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۴۱۱
بانوی المپیکی ایران گفت: «نتیجه‌ای که بقیه رشته‌ها کسب کرده‌اند به هیچ عنوان روی من تاثیرگذار نخواهد بود و برای بهترین نتیجه خودم می جنگم.»
جاور؛امروز می خواهم روی سکوی المپیک بایستم / نتایج کاروان ایران روی عملکردم تاثیر نخواهد گذاشتبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، مهسا جاور بانوی روئینگی تیم ملی ایران درخصوص شرایطتش در رقابت‌های المپیک ریو صحبت کرد.
 
جاور با اشاره به حضورش در مرحله شانس مجدد رقابت‌های ریو و تعویق یک روزه این مسابقات اظهار داشت: «در روز اول مسابقات نیز در همین شرایط آب و هوایی مسابقه دادیم. اما از آنجا که یک سری از قایق آقایان چپ شده بود مسئولان برگزاری مسابقه صلاح ندیدند که روز گذشته مسابقه انجام شود و در نهایت مسابقات را کنسل کردند و به امروز موکول شد و امیدوارم که همه چیز خوب پیش برود و بتوانم عملکرد قابل قبولی را داشته باشم.»
 
وی در ادامه افزود: «من خودم را برای مسابقه روز گذشته آماده کرده بودم. با تاخیرهایی که پیش آمد شاید روی عملکردم تاثیر می‌گذاشت اما به هر حال برای من این یک روز تعویق مهم نیست و امروز خیلی قوی‌تر در پیست حضور پیدا می‌کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم. به هر حال من مسابقه به مسابقه شرایطم مهمتر و بهتر می‌شود.»
 
جاور در پاسخ به این سوال که آیا نتایج ضعیف کاروان ایران تا به امروز روی شما تاثیر بد نخواهد گذاشت، خاطرنشان ساخت: «نتیجه‌ای که بقیه رشته‌ها کسب کرده‌اند به هیچ عنوان روی من تاثیرگذار نخواهد بود و برای بهترین نتیجه خودم می جنگم.»
 
وی همچنین درخصوص آینده ورزشی خود گفت: «مسابقه اولم قطعا خیلی خوب بود و فکر نمی‌کردم اینقدر نزدیک به قهرمان‌های جهان رقابت کنم و امیدوارم که حالا شرایط جوری باشد که بهتر نسبت به قبل ادامه دهم و واقعا دوست دارم دوباره در المپیک حضور پیدا کنم و برای المپیک بعدی با تمرینات بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر بتوانم به جایگاه بهتری دست پیدا کنم و روی سکو بایستم. امیدوارم شرایط برایم جور باشد و فدراسیون و مربی کمکم کنند تا بتوانم به رشته‌ام ادامه دهم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: