کد خبر: ۶۷۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۳۴۲
برومند؛
دروازه بان سابق استقلال می گوید منصوریان آنقدر باهوش و توانمند هست که استقلال را به اوج برگرداند.
منصوریان با هوش خود استقلال را نجات خواهد داد / برگ برنده منصوریان محبوبیت استبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، پرویز برومند با اشاره به سه هفته گذشته از لیگ برتر اظهار داشت: «متاسفانه نتایج خوبی را از استقلال شاهد نبودیم و این تیم می توانست خیلی بهتر از این نتیجه بگیرد. اما یکسری اشتباهات فردی که کاری هم به کارهای تیمی و تاکتیکی نداشت باعث شد تا امتیازات مهمی در این سه هفته اول از دست برود.»
 
برومند گفت: «البته منصوریان مربی باهوشی است و قطعا استقلال را از این جاده ای که در آن افتاده نجات خواهد داد. من نیز به نوبه خودم به عنوان یک پیشکسوت استقلال هر کاری و کمکی که از دستم در این خصوص بر بیاید انجام می دهم.»
 
پیشکسوت استقلال با اشاره به حمایت سکوها از منصوریان حتی بعد از شکست خانگی برابر صنعت نفت گفت: «این برای منصوریان یک نعمت است و برای استقلال هم یک موهبت. این خیلی خوب است که سکوها و هواداران آنقدر منصوریان را دوست دارند که حتی بعد از شکست هم او را تشویق می کنند. منصوریان باید قدر این موهبت الهی را بداند و از آن نهایت استفاده را ببرد. به گمان من برگ برنده استقلال و منصوریان همین حمایت ها و محبوبیت است که در نهایت نیز می تواند به سود استقلال تمام شود.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
0
0
هشتادمیلیون ایرانی در حسرت نگاه کردن به بازی تیم ملی در المپیک هستند که متاسفانه بخاطر ناکارآمدی وبی مفایتی علی منصوریان ازراه یافتن به المپیک بازماند حال حضرات باچه معیاری منصوریان راباهوش وکارآمد میدانند مشخص نیست تیم استقلال را باداشتن بازیکنان میلیاردی به قعرجدول برده بابا شرم کنید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: