کد خبر: ۶۷۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸
تعداد بازدید: ۷۰۷
هواداران تیم استقلال بار دیگر به اینستاگرام رئیس جمهور هجوم بردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در پی انتصاب رضا افتخاری به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال تهران، هواداران این باشگاه بار دیگر با حضور در اینستاگرام دکتر حسن روحانی اعتراض خود را به این امر اعلام کرده و وی درخواست کردند تا هر چه زودتر به کمک تیم شان بشتابد.

 

این در حالی است که در طی چند وقت اخیر این چندمین بار است که هواداران استقلال با حضور در اینستاگرام آقای رئیس جمهور به بهانه های مختلف خواستار رسیدگی وی به امور تیم شان می شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شمارش معكوس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
0
0
مشكلات كشوري روز به روز افزايش ميابد،آنوقت هواداران محترم فقط مشكلات يك سرگرمي ورزشي را ميبينند! اگر كشور در يك دوره ديگر رياست جمهوري حركت رو به عقب داشته باشد، بيش از هفتاد درصد ايرانيها زير خط فقر قرار ميگيرند كه براي كشوري با منابع چهارم نفتي و اول گازي در دنيا بسيار شبهه برانگيز است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: