کد خبر: ۶۷۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
تعداد بازدید: ۴۶۴
سرمربی تیم پیکان گفت: این شاید مهمترین مسئولیت ما می باشد که باید تیم را ا از این قوی تر بکنیم.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ،مجید جلالی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:این را می دانم که برابر بهترین تیم حال حاضر لیگ داشتیم بازی می کردیم اما انتظارم از خودمان خیلی بیشتر از این بود و فکر می کردم که می توانیم مقابل این بهترین تیم فوتبال بهتری انجام بدهیم و واقعا از بابت این نوع بازی که امروز کردیم خیلی ناراحت هستم.

وی ادامه داد:انتظار خیلی بیشتری داشتم. فکر می کنم باید خیلی شجاع تر و با ذهنیت قوی تر بازی کنیم و این شاید مهمترین مسئولیت ما می باشد که باید تیم را ا از این قوی تر بکنیم.

سرمربی پیکان درباره تعطیلی لیگ برتر بیان داشت:تعطیلی به نفع هیچ تیمی نیست. شاید تیم هایی که دیر شروع کردند و چالش دارند به نفع شان است اما کلا به نفع فوتبال نیست اما همه می دانیم و قبلا این برنامه ها را گرفتیم و دیدیم و می دانیم که با توجه به جام جهانی و جام حذفی و باشگاه های آسیا این تعطیلی ها هست. بعد از هفته چهارم یک ماه تعطیلیم بعد طی ده روز سه بازی فشرده می کنیم و بعد باز یک ماه تعطیلیم. همه ناچاریم با این تعطیلی ها کنار بیاییم.

وی ادامه داد:درباره تراکتور هم باید بگویم که چیزی کم ندارد و از ما خیلی حرفه ای تر بازی کرد. بازیکنان تراکتور از ساده ترین توپ ها موقعیت در می آورند و فوتبال بلد هستند و الان هم دارند به هماهنگی بهتری می رسند و می دانم که بهترین تیم لیگ هستند.مسلم ترین شانس قهرمانی.

 جلالی در پایان درباره روز خبرنگار بیان داشت:تنها می توانم روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک بگویم و بگویم که در بین اهالی رسانه و خبرنگاران افراد شریفی هستند و انشاءاله بتوانند از بعضی از مشکلاتی که این حرفه دارد جان سالم به در ببرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: