کد خبر: ۶۷۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
تعداد بازدید: ۷۱۲
مدافع فصل گذشته تیم پرسپولیس به همراه پدرش در باشگاه پرسپولیس حاضر شدند.
چرا حرف برانکو در پرسپولیس خریدار ندارد؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، رامین رضاییان مدافع فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس که به تازگی قراردادش را با ریزه اسپور ترکیه فسخ کرده بود امروز همراه با پدرش راهی ساختمان باشگاه پرسپولیس شد تا با مدیران این باشگاه مذاکره کند.

 

رضاییان در تلاش است به تیم فوتبال پرسپولیس باز گردد و جلسات هم پیرو همین اتفاق رخ داده است.

 

این رفت و آمدهای عجیب رامین رضاییان به باشگاه پرسپولیس در حالی رخ می‌دهد که برانکو سرمربی پرسپولیس در چندین مصاحبه رسما اعلام کرده جایی برای بازگشت این بازیکن ندارد و قصد ندارد بازیکنی را هم از لیست خارج کند.

 

با این همه و با وجود تاکیدهای فراوان برانکو اما می‌بینیم مدیران باشگاه پرسپولیس با رضاییان در حال مذاکره هستند تا شاید زمینه بازگشت او به این تیم فراهم شود. در صورتی که این اتفاق رخ دهد مشخص نیست برانکو چه پاسخی برای حرف‌های امروزش خواهد داشت. مگر جز این است که سرمربی باید درباره نفرات و بازیکنان تیمش نظر دهد پس تلاش‌های مدیران باشگاه برای چه بوده است؟

 

بهتر است مدیران پرسپولیس خیلی واضح و شفاف در این خصوص صحبت کنند که وقتی برانکو اعلام می‌کند جایی برای رضاییان ندارد چرا با او مذاکره می‌کنند؟ اگر رضاییان به پرسپولیس باز گردد برانکو می‌تواند ادعا کند که در تصمیم گیری‌ها مستقل بوده است؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: