کد خبر: ۶۷۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
تعداد بازدید: ۵۷۴
هومن افاضلی اعتقاد دارد پرسپولیس نباید اجازه دهد رضاییان به تیم دیگری برود.
افاضلی؛اگر مدیرعامل پرسپولیس بودم با رضاییان قرارداد سه ساله می‌بستمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پرسپولیس موفق شد در یک بازی حساس گسترش فولاد را با یک گل مغلوب کند، برخی معتقدند پرسپولیس مثل فصل قبل بازی نمی کند اما هومن افاضلی می گوید این تیم در مقابل فولاد بازی فصل قبلش را به نمایش گذاشت.

 

بازی را از نظر فنی چطور دیدید؟

من فکر می کنم شرایط پرسپولیس مثل بازی قبل نبود، طبیعی هم هست این تیم در خارج از خانه بازی می کرد و مالکیت توپ را نداشت و نتوانست خطرات زیادی را ایجاد کند. گسترش هم تیم بسیار خوبی است و از نظر سازمانی بازی فشرده و خوبی را انجام می دهد و فضای زیادی را در زمین می گیرد. رسیدن به دروازه این تیم مشکل است چون تیم فیزیکی است و کمتر تیمی در لیگ ما اینگونه بازی می کند.

 

بنابراین گرفتن سه امتیاز از این تیم خیلی مهم بود.

پرسپولیس 3 امتیاز خیلی مهم گرفت، در شرایط عادی هر تیمی با 4 امتیاز از 2 بازی (متوسط دو امتیاز از هر بازی) قهرمان می شود و پرسپولیس با همین 3 امتیازها می تواند راه قهرمانی را هموار کند.

 

برخی می گویند پرسپولیس مثل سال گذشته بازی نمی کند.

اتفاقا من معتقدم در بازی فولاد مثل سال گذشته بازی کرد، متعجب هم شدم چون خیلی زود بود که ریتم بازی شان را پیدا کنند.

 

مهدی طارمی هنوز نتوانسته گل بزند، این به خاطر فشارهایی است که روی این بازیکن وجود دارد؟

طارمی از نظر بدنی با سایر بازیکنان تفاوت دارد و در تمرینات این تیم نبوده بنابراین هنوز به هماهنگی لازم نرسیده، من فکر می کنم او طارمی است که بازی می کند وگرنه باید روی نیمکت می نشست، ضمن اینکه برانکو تلاش می کند مهدی را به شرایط بازی برساند.

 

البته وحید امیری هم خوب جور او را کشیده و در دو بازی پیاپی گل زده است.

وحید بازیکن با کیفیتی است که می تواند در 5 پست بازی کند. او قبلا نشان داده بود که چه بازیکنی است.

 

انتقاداتی هم درباره شکل بازی ربیع خواه وجود دارد، برخی می گویند او در حد پرسپولیس نیست و انصاری باید به پستش برگردد.

من کاملا با این موضوع مخالفم. ربیع خواه را از لیگ یک می شناسم و می دانم او می تواند در دو پست دفاع و هافبک دفاعی بازی کند، پرسپولیس الان دفاع وسط خوب و مکمل برای سید جلال ندارد و مجبور است انصاری را در همان پست به بازی بگیرد، ربیع خواه دارد فداکاری می کند و در پست غیرتخصصی اش بازی می کند. حالا در یک بازی یک بار یک به یک را باخته نمی شود گفت در حد تیم نیست و علیه او هجمه ایجاد کرد. فراموش نکنید که پرسپولیس در سه بازی یک گل خورده و این به خاطر عملکرد خوب دفاعی است که ربیع خواه هم شاملش است.

 

ماجرای بازگشت رامین رضاییان و مخالفت برانکو را چگونه تحلیل می کنید؟

نمی دانم در باشگاه پرسپولیس چه می گذرد ولی برانکو اعلام کرده احتیاجی به این بازیکن ندارد، آن ها حسین ماهینی را دارند که به خاطر سربازی از تیم ملی دور شد، صادق محرمی هم ذخیره است، او بازیکن با آتیه ای است و من می دانم که در سطح رامین رضاییان است، بنابراین منطقی نیست که این بازیکن را بازگردانند و مثلا در پست گلر، یک دروازه بان ذخیره با کیفیت نداشته باشند.

 

یعنی گلر اولویت دارد به پستی که دو بازیکن دیگر در آن پست دارند.

دقیقا، این منطقی نیست که جای خالی را با گرفتن این بازیکن پر کنند، رضاییان بازیکن شایسته ای است و تصمیم به رفتنش با خودش بوده و عواقبش را باید بپذیرد.

 

شاید هم نگرانی هواداران، قوی تر شدن حریف است.

من اگر جای مدیرعامل پرسپولیس بودم یک قرارداد سه ساله با رضاییان می بستم و او را قرضی به تیم های دیگر می دادم تا سال بعد که دوباره به این تیم برگردد.

 

گولچ را چطور دیدید؟

من در دو بازی دوستانه، سر تمرین پرسپولیس بودم که بازیکنان اصلی بازی نکردند بنابراین شناخت جامعی از این بازیکن ندارم ولی به نظرم در سطح پرسپولیس نیست.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: