کد خبر: ۶۷۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
تعداد بازدید: ۳۱۸
نایب رییس مجلس می گوید: ارائه اصلاحیه لایحه برنامه ششم به مجلس با امضای نوبخت از نظر شکلی درست نیست.
گلایه پزشکیان از نحوه ارسال اصلاحیه لایحه برنامه ششم توسعه به مجلس توسط دولت
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، مسعود پزشکیان  با انتقاد از نحوه ارسال اصلاحیه لایحه برنامه ششم توسعه به مجلس، گفت: چون این لایحه را رییس جمهور امضا نکرده است ما امروز در جلسه هیات رییسه این موضوع را بررسی خواهیم کرد چون معتقدیم طبق قانون لوایح برنامه باید با امضای رییس جمهور به مجلس ارائه شود.

وی اظهار داشت: این لایحه با امضای آقای نوبخت به مجلس ارائه شده است و از نظر شکلی، شکل درستی ندارد، آن چیزی را که از نظر شکلی اعلام کرده اند احکام برنامه بوده است، ما برنامه ای را ندیده‌ایم که بخواهیم امضا کنیم. مجلس انتظارش این بود که دولت برنامه را بدهد و این برنامه با امضای رییس جمهور باشد.

وی با بیان اینکه هنوز محتوای برنامه را ندیدم، گفت: منظورم از برنامه این نیست که جزئیات را بیاورند بلکه باید سیاست های کلی و اهدافی که قرار است به آن برسند با زمان بندی و اعتبار لازم برای آن زمان بندی را به صورت واقعی در لایحه ببیند و به ما بگویند. چیزی که در حال حاضر به مجلس ارائه شده است همان احکام ویرایش شده است و زیاد تغییری نکرده است.

2929

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: