کد خبر: ۶۷۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۴۹۷
سرمربی کروات پرسپولیس دیشب در هتل پارس تبریز با امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتور ملاقات کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، اردوی مشترک دو تیم در این هتل دلیل اصلی این دیدار بود که باعث شد به صورت ناخواسته دو تن از مخالفان مهم کی‌روش دور یک میز جمع شوند. مربیانی که در چند وقت اخیر جدال لفظی شدیدی با سرمربی تیم ملی داشتند.

 

 

سرمربی سابق استقلال که اکنون در تراکتورسازی حضور دارد، با توجه به حضور برانکو ایوانکوویچ در تبریز و پایان دیدارش برابر گسترش فولاد از این مربی دعوت کرد تا در فضایی دوستانه با یکدیگر دیدار و گفتگو داشته باشند. سرمربیان فعلی دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در این دیدار دوستانه درباره خاطرات مشترک حضورشان در اجلاس فیفا در فنلاند و همچنین مسائل روز فوتبال ایران گفتگو کردند. نکته جالت توجه گفتگوی این دو را می توان به بحث درباره مسائل تاکتیکی فوتبال ایران در دو هفته اخیر لیگ ایران و کیفیت آن دانست. جایی که مربیان دو تیم به چالش درباره مسائل فنی فوتبال ایران پرداختند و درباره سیستم و نحوه بازی یکدیگر نیز بحث کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: