کد خبر: ۶۷۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
تعداد بازدید: ۴۶۸
مراسم 17 مرداد در تالار مولوی سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

 گرامیداشت روز خبرنگار در صدا وسیما جمهوری اسلامیبه گزارش خبرنگار خبرداغ  به مراسم 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار در این مکان برگزار شد. در این مراسم که خبرنگاران واحدهای خبرنگار سازمان صدا وسیما و خبرگزاریها حضور داشتند پیمان جبلی معاونت خبر سازمان با اهمیت دانستن خبر ، خبر را برای آحاد مردم مقوله ای مهم برشمردند و گفتند کخبر امروزه جزء نیازهای زندگی هر فرد است.

وی در ادامه به آمار فعالیت خبرنگاران در سال گذشته و همچنین فعالیت خبرنگاران در مراسمات انتخابات هفتم اسفند و راهپیمایی های گذشته اشاره کرد.

جبلی در پایان از خبرنگاران  بخش های مختلف واحد خبر از جمله خبرگزاری صدا وسیما، خبر رادیو ، شبکه خبر، باشگاه خبرنگاران و خبر برون مرزی تقدیر کرد.

علی عسگری رئیس سازمان صدا وسیما نیز در صحبتهایی به اهمیت خبر در زندگی افراد مختلف جامعه اشاره کرد.

تنظیم :خدیجه خدائی

وی از خبرنگاران حاضر سوریه و عراق به خاطر پوشش خبرهای جنگ تقدیر کرد.

در پایان از خبرنگاران رسانه های گروهی با اهدا جوایزی تقدیر شد.

گفتنی است محمود صارمی خبرنگار بروجردی خبرگزاری جمهوری اسلامی که 17 مرداد 77 برای پوشش خبری طالبان به افغانستان رفته بود پس از سقوط مزارشریف به درجه رفیع شهادت نائل و این روز را ، روز تجلیل از خبرنگاران نامیدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: