کد خبر: ۶۷۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۷۷۷
مدافع جوان پرسپولیسی‌ها در انتظار آن است تا از سوی برانکو فرصت بازی به‌دست بیاورد.
محرمی؛ دلم می‌خواهد هر چه زودتر برای پرسپولیس بازی کنم / از برانکو ممنونم
صادق محرمی دلم می‌خواهد هر چه زودتر برای پرسپولیس بازی کنم / از برانکو ممنونمبه گزارش خبرداغ به نقل ازجام نیوز،برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس در مصاحبه‌های خود از یک بازیکن جوان به نام صادق محرمی تعریف و تمجید می‌کند، اما تا به‌حال حتی یک دقیقه هم به این بازیکن که فصل قبل در سمت راست خط دفاع ملوان به میدان می‌رفت، بازی نداده است.

 

محرمی در این خصوص اظهار داشت: «قبل از هر چیز باید از برانکو تشکر کنم. او به من لطف دارد و امیدوارم بتوانم بازیکن خوبی برای تیم پرسپولیس باشم.»

 

وی ادامه داد: «هر بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید، در انتظار حضور در میدان است و من هم دلم می‌خواهد هر چه زودتر برای تیمم بازی کنم، ولی برای این کار باید صبر داشته باشم. برانکو بهتر از هر فرد دیگری صلاح تیمش را می‌داند و بالاخره به من هم بازی می‌رسد.»

 

محرمی در نهایت گفت: «در این فصل تعداد بازی‌های پرسپولیس نسبتاً زیاد است و با این وجود قطعاً من هم به بازی گرفته می‌شوم. مطمئن باشید از فرصت‌های اندک برای نشان دادن خودم استفاده می‌کنم و به‌دنبال آن هستم تا همیشه رضایت برانکو و هواداران را جلب کنم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: