کد خبر: ۶۷۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱
تعداد بازدید: ۵۹۴
مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: با دست پر از باشگاه گسترش فولاد بابت توهین تماشاگرانش شکایت خواهیم کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،پرسپولیس در حالی امروز با حساب یک بر صفر مقابل گسترش فولاد به برتری رسید، که تماشاگران حاضر در ورزشگاه بنیان‌دیزل اقدام به فحاشی علیه بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس کردند که این کار، سرخپوشان را عصبانی کرد.

 

مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس بعد از این بازی از شکات علیه گسترش فواد خبر داد: «توهین‌های تند و فحاشی علیه بازیکنان ما واقعاً زننده بود و قطعاً این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. از اتفاقاتی که رخ داده فیلم تهیه کرده‌ایم تا سند داشته باشیم. حالا با دست پر از باشگاه گسترش فولاد بابت توهین تماشاگرانش شکایت خواهیم کرد.

 

همچنین به مدیران دایره حقوقی باشگاه گفتیم لایحه شکایت از باشگاه گسترش فولاد را تنظیم کنند تا هر چه زودتر وارد عمل شویم. به‌زودی نامه شکایت ما به کمیته انضباطی می‌‌رسد تا مشخص شود، چرا این هجمه علیه تیم ما به‌وجود آمد و به چه دلیل به ما توهین کردند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: