کد خبر: ۶۷۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۱۰۷۴
یک اظهار نظر مدافع فصل گذشته تیم پرسپولیس را از این تیم دور کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ: در شرایطی که قرار بود رامین رضاییان قبل از بازی با گسترش فولاد تبریز به تمرینات این تیم اضافه شود و حتی برانکو ایوانکوویچ برای این اتفاق نرمش نشان داده بود ناگهان وی  از تیم سرخپوش دور شد تا ابهاماتی درباره آینده اش ایجاد شود. 

در همین زمینه مدیران باشگاه پرسپولیس 48 ساعت پیش در نشستی به گفت وگو پرداختند و مقرر شد تصمیم گیری درباره رضاییان به پس از بازی با گسترش فولاد تبریز موکول شود. 
اما علت اصلی دور افتادن رضاییان از پرسپولیس چه بود؟ 

باشگاه پرسپولیس در مذاکراتی که با رضاییان داشت به اشتباه او اشاره کرد و خود رضاییان نیز پذیرفته بود که اشتباه کرده است اما انتشار جملاتی از زبان این بازیکن مبنی بر اینکه گناه نکرده است که از پرسپولیس جدا شده کارش را با مشکل روبه رو کرد. 

علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در جلساتی که پیرامون بازگشت رضاییان به پرسپولیس برگزار  کرده اعلام داشته که وقتی بازیکن هنوز قبول نکرده که تخلفی صورت گرفته راه بازگشتی برای او وجود ندارد. 

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید رضاییان چه واکنشی به این موضوع نشان خواهد داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: