کد خبر: ۶۷۵۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۵۰۱
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مرزبانان مرز دوغارون موفق به کشف 44 کیلوگرم شیشه و هروئین از کامیون ترانزیتی شدند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری میزان: فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مرزبانان مرز دوغارون موفق به کشف 44 کیلوگرم شیشه و هروئین از کامیون ترانزیتی شدند.
 
کشف 44 کيلو شيشه و هروئين در دوغارونبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار جان نثار گفت: مرزداران هنگ تایباد در پست کنترل و مراقبت مرزی " دوغارون " در حال کنترل خودروهای ورودی به کشور به یک دستگاه خودروی ترانزیتی مشکوک و این خودرو را متوقف کردند.
 
وی افزود : مرزداران در بازرسی این خودرو ، 44 کیلوگرم مواد افیونی از نوع شیشه و هروئین را که به شیوه  ماهرانه ای در قسمتی از خودرو جاسازی شده بود ، کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان با اشاره به تبعات سوء و خانمان سوز مواد مخدر در جامعه گفت: مرزداران با تمام توان و قاطعیت با قاچاقچیان و سوداگران مرگ برخورد می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: