کد خبر: ۶۷۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
تعداد بازدید: ۵۹۷
سرمربی تیم سیاه جامگان گفت: از تیم سایپا، شناخت داریم اما باید بیشتر روی شناخت تیم خود تاکید کنیم.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از دیدار سیاه‌جامگان و سایپا گفت: از تیم سایپا، شناخت داریم اما باید بیشتر روی شناخت تیم خود تاکید کنیم. روی ضعف‌ها باید غلبه کنیم و قطعا ۲، ۳ بازیکن به تیم خود اضافه می‌کنیم.

وی افزود: برخی بازیکنان را می‌خواستیم که متاسفانه خرید آنها میسر نشد و در برخی پست‌ها به مشکل خوردیم. اولویت ما با خرید بازیکن ایرانی است اما اگر بازیکن سرحالی پیدا نکردم، قطعا از بازیکنان خارجی استفاده خواهیم‌کرد.

کاظمی گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با وجود مشکلاتی که هست اما با همت و غیرت تلاش می‌کنند و سعی می‌کنند تا هر چه سریعتر خود را با شرایط و تیم جدید خود را وفق دهند.

سرمربب سیاه‌جامگان تصریح کرد: با بازیکنانی از کشورهای برزیل، کامرون و ... صحبت‌هایی داشته‌ایم. هادی عقیلی هم به ما قول داده در صورتی‌که در سپاهان ماندنی نشود، به تیم سیاه‌جامگان می‌پیوندد.

وی درباره مصدومان تیمش گفت: برای بازی فردا خانزاده از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت است اما باقی بازیکنان مشکلی ندارند.

وی در پایان افزود: نگرانی خاصی در خصوص بازیکنان سرعتی حریف نداریم و امیدواریم که بازیکنانم بتوانند در پازل تاکتیکی مورد نظرم در برابر سایپا خود را شکل دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: