کد خبر: ۶۷۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
تعداد بازدید: ۱۳۷۳
معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از ابلاغ دستورالعمل ساماندهی سوابق بیمه‌ای خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از ابلاغ دستورالعمل ساماندهی سوابق بیمه‌ای خبر داد.

 محمد پوستین‌دوز با اعلام این خبر گفت: با توجه به وظایف ذاتی معاونت بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌ها مبنی بر وصول حق بیمه، تبدیل حق بیمه‌های دریافتی به روزسابقه و صیانت از سوابق بیمه‌ای افراد، ساماندهی سوابق یازده ساله بیمه‌ای که در طرح ملی برپایی نظام نوین اطلاعات (بنا) نیز پیش‌بینی شده بود، در دستور کار این معاونت و تیم کارشناسی بخش بیمه‌ای صندوق قرار گرفت.

وی افزود: با حرکت منسجم و پیوسته و طی 160نفرساعت کار کارشناسی پیش‌نویس اولیه طرح مذکور تدوین و جهت تصویب به هیات مدیره محترم صندوق ارجاع شد که این هیات نیز آن را تصویب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر صدور این دستورالعمل را نقطه عطفی در افزایش سطح رضایتمندی بیمه شدگان صندوق دانست و تصریح کرد: در دستورالعمل ابلاغی کمیته، پیش‌بینی شده که هرگونه موارد مرتبط از جمله نحوه اجرا، ادعای پرداخت حق بیمه از سوی بیمه شدگان بررسی خواهد شد و امیدواریم با تلاش مشترک بخش بیمه‌ای و انفورماتیک صندوق در سریعترین زمان ممکن سیستم بیمه‌ای جدید نسبت به عملیاتی کردن آن اقدام کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: