کد خبر: ۶۷۵۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲
تعداد بازدید: ۶۰۹
کاراته المپیکی شد و حمیده عباسعلی از حالا خیز برداشته تا 4 سال بعد در توکیو ، طلایی باشد.
خبر خوش صبح پنجشنبه برای ایران و روایت دختر قهرمان از این رخداد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ کمیته بین المللی المپیک ، 5 رشته پیشنهادی ژاپنی ها برای المپیکی بودن در بازی های المپیک 2020 توکیو را اعلام کرد. ژاپنی ها در صدر این لیست ، رشته ملی شان یعنی کاراته را در هر دو سبک کمیته و کاتا ، به بازی ها افزوده اند و البته  در هر دو دسته بانوان و آقایان. این خبر خوش مهمی برای کاروان ورزش ایران است که همپای ژاپنی ها بهترین های دنیا هستند. هم در بانوان و هم در آقایان. یعنی حداقل تا دو طلا را از حالا برای کاروان ایران در توکیو می توان رزرو کرد. 

حمیده عباسعلی ، قهرمان بانوی کاراته ایران بلافاصله بعد از خبر المپیکی شدن کاراته در اینستاگرامش نوشت:«هیچ خبری مثل المپیکی شدن کاراته این قدر خوب نبود.»




ژاپنی ها غیر از کاراته ، رشته های موج سواری ، صخره نوردی ، بیسبال/سافت بال و اسکیت را به المپیک 2020 اضافه کرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: