کد خبر: ۶۷۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: ۳۸۲
پیمان جهانگیری اظهار کرد:‌ حدود ساعت یک بامداد امروز (13 مردادماه) خبر وقوع آتش‌سوزی در منطقه دورق الوار گرمسیری از توابع شهرستان اندیمشک توسط مردم اطلاع‌رسانی شد و پس از آن دو اکیپ منابع طبیعی به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: فرماندار اندیمشک با اشاره به آتش‌سوزی بامداد امروز در مراتع بخش الوار گرمسیری گفت: ‌لازم است نیروها و تجهیزات جهت مقابله با آتش‌سوزی در جنگل‌های منطقه افزایش پیدا کند.

پیمان جهانگیری اظهار کرد:‌ حدود ساعت یک بامداد امروز (13 مردادماه) خبر وقوع آتش‌سوزی در منطقه دورق الوار گرمسیری از توابع شهرستان اندیمشک توسط مردم اطلاع‌رسانی شد و پس از آن دو اکیپ منابع طبیعی به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.

وی افزود:‌ این آتش‌سوزی در مراتع و پوشش گیاهی منطقه رخ داده بود و با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر و کمبود تجهیزات و پیاده‌روی نیروهای آتش‌نشانی برای رسیدن به محل آتش‌سوزی، عملیات اطفای حریق در حدود ساعت 4 صبح پایان یافت.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: پس از آن ‌در برخی شبکه‌های اجتماعی خبرهایی مبنی بر ادامه آتش‌سوزی و وقوع آتش‌سوزی‌های گسترده منتشر شده بود و به همین دلیل درخواست بالگرد شد و شخصا بازدید هوایی از منطقه داشتم که آتش‌سوزی وسیعی وجود نداشت و منطقه در وضعیت عادی بود.

جهانگیری با بیان این‌که علت آتش‌سوزی و میزان خسارت در حال بررسی است، ادامه داد: خوشبختانه در این آتش‌سوزی تنها مراتع و پوشش های گیاهی آسیب دیدند و آتش به جنگل‌های بلوط سرایت نکرد.

وی با اشاره به کمبود تجهیزات و نیرو برای مقابله با آتش‌سوزی‌ها در منطقه گفت: با توجه به تعدد وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع منطقه الوار گرمسیری لازم است یک اکیپ مستقل با تجهیزات و امکانات لازم در این منطقه ایجاد شود تا در صورت وقوع آتش‌سوزی، به سرعت آتش مهار و از سرایت و توسعه آن جلوگیری شود.

فرماندار اندیمشک اظهار کرد: در اندیمشک با کمبود امکانات، تجهیزات و نیرو برای مقابله با آتش‌سوزی‌ها در جنگل‌ها و مراتع مواجه هستیم و با در نظر گرفتن کوهستانی بودن و صعب‌العبور بودن منطقه نیاز است که تجهیزات بیشتری در اختیار قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: