کد خبر: ۶۷۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
تعداد بازدید: ۳۷۸
حسن عباسی امروز چهارشنبه با شکایت ارتش در دادسرای نظامی حاضر و به حکم بازپرس بازداشت شد. اخیراً حسن عباسی اظهاراتی را در جهت تضعیف ارتش بیان کرده بود که گفته‌های این سخنران جنجالی باعث واکنش و انتقاد صریح مقامات نظامی کشورمان شد.
با شکایت ارتش؛ حسن عباسی بازداشت شدبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب‌نیوز، سایت "اندیکشده یقین" وابسته به حسن عباسی با انتشار این خبر نوشت: حسن عباسی امروز چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ با شکایت ارتش در دادسرای نظامی حاضر و به حکم بازپرس بازداشت شد.

با شکایت ارتش؛ حسن عباسی بازداشت شد

اخیراً حسن عباسی با اشاره به قدرت سپاه و بسیج، اظهاراتی را در جهت تضعیف ارتش بیان کرده بود که گفته‌های این سخنران جنجالی باعث واکنش و انتقاد صریح مقامات نظامی کشورمان شد. بعد از این نیز حسن عباسی در نامه‌ای به فرمانده ارتش، ضمن ارائه توضحاتی درباره اظهارات خود، از ارتش عذرخواهی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: