کد خبر: ۶۷۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۳۴۸
دو نماینده مجلس صحبت‌های دیشب رییس‌جمهور در گفتگوی ویژه خبری را شفاف، اطمینان‌بخش و امیدوار کننده خواندند.
تاکید 2 نماینده مجلس بر شفافیت و اطمینان بخش بودن گزارش روحانی به مردمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، محمود صادقی نماینده مردم تهران گزارش شب گذشته رییس جمهوری به مردم را بسیار امیدوار کننده و اطمینان بخش دانست و گفت: آقای روحانی برنامه های خوبی را برای آینده کشور ارائه کرد. رییس جمهور دستاوردهای دولت را در زمینه های مختلف بویژه آثار و پیامدهای توافق هسته ای و گشایش هایی که با از بین رفتن تحریم ها ایجاد شده تشریح کرد.

وی ادامه داد: رییس جمهوری اظهار داشت که برجام اثراتی در از بین بردن تحریم ها، فروش نفت و روابط بانکی ایران به وجود آورده که این اخبار بسیار امیدوار کننده است.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس دهم خاطرنشان کرد: گزارش رییس قوه مجریه در موضوع اقتصادی نیز امیدبخش بود رییس جمهوری از ثبات و آرامش در اقتصاد سخن گفت و بیان کرد که تورم های بالای 40 درصد که در دولت قبل وجود داشته به حدود 10 درصد نزول یافته است.

صادقی تصریح کرد: آقای روحانی همچنین برنامه های خوبی را برای آینده ارائه کرد که در سال 95 ما با رشد پنج درصدی در کشور مواجه خواهیم بود و این موضوع در اشتغال زایی تاثیر بسزایی دارد.

وی تاکید کرد: رییس جمهوری همچنین بیان کرد که اگر عهد شکنی های طرف مقابل نبود ما بهتر و با سرعت بیشتری می توانستیم به اهدافمان در برجام برسیم.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم افزود: برداشت من از سخنان رییس جمهوری این است که وی از آثار برجام رضایت دارد زیرا برجام تهدید را از کشور دور و گشایش هایی را در کشور ایجاد کرد ولی در عین حال بیان کرد که باید مراقب عهدشکنی طرف مقابل باشیم.

صادقی یادآور شد:برای عبور کشور از بحران هایی که در اثر تحریم به وجود آمده تنها نباید قوه مجریه وارد عمل شود بلکه سایر قوا نیز باید ورود یابند و از دولت حمایت کنند ولی متاسفانه بعضی اوقات دیده شده که برخی از دستگاه ها به جای پشتیبانی دولت را زیر سوال می برند.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس تاکید کرد: برای حل مشکلات نیاز به همکاری همه قوا داریم.

  گزارش رییس جمهوری به مردم شفاف بود/ روحانی تکلیف بسیاری از موضوعات را مشخص کرد

غلامرضا میرزایی نکو نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر شفاف بودن گزارش شب گذشته رییس جمهور در گفت وگوی زنده تلویزیونی و رادیویی با مردم گفت: آقای روحانی تکلیف بسیاری از موضوعات همچون برجام و فیش های نامتعارف را مشخص کرد. آقای روحانی در این گفت وگو اثرات برجام را برای همگان بیان و در مورد فیش های حقوقی نامتعارف و سایر موضوعات شفاف سازی کرد.

وی سخنان رییس جمهوری با مردم را بسیار امیدوار کننده توصیف کرد و یادآور شد: آقای روحانی در این گزارش افق رونق اقتصادی را برای همگان روشن کرد.

نماینده مردم دماوند در مجلس دهم با تاکید بر این که رییس جمهوری برنامه های خوبی را برای سال جاری تشریح کرد، ادامه داد: آقای روحانی در گزارش خود بیان کرد که در سال جاری شاهد رشد پنج درصدی خواهیم بود که این اتفاق بسیار خوبی خواهد بود.

میرزایی نکو به ارائه لایحه برنامه ششم توسعه از سوی دولت به مجلس اشاره کرد و گفت: در لایحه برنامه ششم توسعه فاکتورهای بسیار خوبی وجود دارد که نسبت به برنامه های قبلی بسیار جامع تر و مناسب تر است، به جز برنامه سوم توسعه ما کمتر شاهد موفقیت های برنامه های مختلف بوده ایم.

وی با تاکید بر این که در راستای حل مشکلات تمامی دستگاه ها و بخش ها باید با هم وحدت داشته باشند، اظهار داشت: این موضوع نیازمند وحدت تمام قسمت ها و دستگاه ها است.

میرزایی نکو همچنین گفت: من امروز با جمعی از نمایندگان درباره سخنان رییس جمهوری صحبت کردم که همه آنها از این سخنان اظهار رضایت کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: