کد خبر: ۶۷۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۳۳۸
الان شوک مدیریتی به سود تیم نیست؛
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: «نمی دانم چرا افشارزاده الان از استقلال جدا شد، اما بهتر بود که این اتفاق در این زمان نمی افتاد.»
انتقاد پیشکسوت استقلال از جدایی افشارزاده در این مقطع فصلبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، مجید نامجومطلق در واکنش به جدایی بهرام افشارزاده از باشگاه استقلال اظهار داشت: «واقعا دلیل این اتفاق را نمی دانم. معلوم نیست؛ افشارزاده همانطور که رسما گفته شد تنها به خاطر قانون بازنشستگی خودش استعفا داده یا آنطور که شنیده می شود به دلیل بحث قرارداد بازیکنان، محترمانه از باشگاه کنار گذاشته شده است. اما این را می توانم بگویم که این اتفاق در این مقطع زمانی نمی تواند به سود استقلال باشد.»
 
نامجومطلق اضافه کرد: «قبل از شروع فصل صحبت از جدایی افشارزاده از استقلال بود و ای کاش که همان موقع این اتفاق می افتاد تا استقلال در کوران مسابقات با شوک مدیریتی مواجه نشود. جدایی افشارزاده آرامش استقلال را بر هم می زند. وقتی تیم کارش را با افشارزاده آغاز کرد بهتر بود که با او هم ادامه می دادیم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: