کد خبر: ۶۷۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
تعداد بازدید: ۵۵۴
پاسخ سرمربی استقلال به انتقادات؛
سرمربی استقلال می‌گوید با وجودی که مگویان در پست غیر تخصصی بازی کرد اما عملکرد خوبی داشت.
منصوریان توضیح داد؛ چرا مگویان به دفاع چپ رفتبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، حضور هرایر مگویان در پست دفاع چپ مقابل استقلال خوزستان با انتقادهای فراوانی رو به رو شد و در حالی که امید نورافکن در بازی اول خوب کار کرده بود نیمکت نشینی این بازیکن جوان سوالات متعددی را ایجاد کرد.
 
در حالی که استفلالی ها قصد ترک اهواز را داشتند کادر فنی این تیم متوجه انتقاداتی شدند که از آنها در قبال حضور مگویان در دفاع چپ صورت گرفت و علیرضا منصوریان هم نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
 
وی خطاب به کادر فنی اش گفت: «ما دیدیم که مومنی و بیت سعید و زهیوی از هر دو طرف خطرناک بودند و به همین دلیل رابسون را به دفاع وسط بردم تا مگویان با استفاده از قدرت فیزیکی اش بتواند جلوی مومنی را بگیرد. تازه مگویان یکی دو بار در پست غیر تخصصی نفوذ کرد و ارسال‌های خطرناکی داشت.»
 
این دفاعیه منصوریان مورد حمایت دیگر اعضای کادر فنی قرار گرفت و آنها معتقد بودند مگویان در پست های غیر از دفاع وسط موفق تر است!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: