کد خبر: ۶۷۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۳۳۹
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد، این همه متضرر شدن از داوری تحملش برای پرسپولیسی ها سخت است.»
میناوند؛ این همه متضرر شدن پرسپولیس از داوری غیرقابل تحمل استبه گزارش خبرداغ به نقل از  جام نیـوز، مهرداد میناوند درباره وضعیت تیم خونه به خونه در فصل جدید اظهار داشت: «تیم با نظر آقای مرزبان و تمهیداتی که باشگاه داشت تقریبا بسته شده و وضعیت خوبی داریم.»
 
مشاور باشگاه خونه به خونه افزود: «تمرینات و برنامه های آماده سازی خوبی داریم که در حال انجام است و انشاءالله نتایج خوبی بگیریم و به لیگ برتر صعود کنیم. حیف است که مازندران این همه بازیکن داشته باشد و در لیگ حضور نداشته باشد.»
 
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازی پرسپولیس و فولاد گفت: «پرسپولیس کاملا مستحق برد بود و به حقش نرسید. اشتباهات داوری هفته های اول فصل گذشته پرسپولیس را خیلی عذاب داد و این سریال الان دوباره اتفاق افتاده است. هیچ کارشناسی نبوده که نگوید پنالتی پرسولیس گرفته نشد و به نظر من آن توپ عالیشاه هم می توانست گل باشد. حتی گلی که فولاد زد جای بحث داشت و به نظرم باید فکر عاجلی کرد، پرسپولیس نباید این طور از داوری متضرر شود. البته نباید داوران را تحت فشار قرار داد ولی پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد، این همه متضرر شدن از داوری تحملش برای پرسپولیسی ها سخت است.»
 
میناوند در پایان گفت: «هواداران باید از تیم حمایت کنند، من ایمان دارم که تیم شرایط بهتری پیدا خواهد کرد، این تیم حرف های زیادی برای گرفتن دارد و خوشبختانه تیم تغییرات چندانی نداشته و من امیدوارم روز به روز بهتر ظاهر شود و بتواند امسال دیگر طلسم قهرمانی را بشکند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: