کد خبر: ۶۷۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۸۶۸
رویگری: دوست دارم با هنرمندان کردستان عراق فیلم بازی کنم /  نقش هایم مثل فرزندانم هستندبه گزارش خبرداغ ،هنرمند ارزنده سینما ، تئاتر و تلویزیون کشورمان اظهار کرد: چند ماه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آهنگ های انقلابی را ظبط کردم. که هنوز هم مورد اقبال مردم کشورمان قرار گرفته است.

وی افزود: همین حالا هم که وقتی موسیقی زمان انقلاب را گوش می دهم لرزه بر اندامم می افتد. چرا که ضبط این گونه آهنگ ها با حماسه پیروزی انقلاب اسلامی توام بود . البته برای مردم هم جذابیت دارد چراکه در تماسهایی که با من گرفته می شود به وضوح به این نکته اشاره می شود.

رویگری ادامه داد: اکنون از کردستان عراق تماس هایی از طریق برنامه ما وشمای شبکه سحر با من برقرار می شود و ابراز علاقه مندی می کنند و من بی نهایت از آنها سپاس گذارم. چرا که همین احساسات پاک آنهاست که به هنرمند روحیه کار می دهد.

خالق موسیقی های انقلابی کشورمان با اشاره به نقش هایش در فیلمها و سریالهای گوناگون عنوان کرد: از همه نقشهایی که در فیلم ها و سریالها بازی کرده ام راضی و خوشحالم و این نقش ها را برخلاف برخی هنرمندان که می گویند نقش ها مثل فرزندانم هستند من اینگونه نیستم  و بعضی نقش ها را  برای امرار معاش بازی می کنم . باید بگویم خواستار محبوب شدن هستم چراکه همیشه در یاد مردم می مانم اما یک فرد می تواند به بدی در بین اقشار گوناگون مردم مشهور باشد. پس محبوبیت را دوست دارم نه مشهور شدن رو.


وی بیان کرد: برای من افتخار است که در آینده بازیگریم با هنرمندان کردستان عراق در فیلمی بازی کنم . چرا که صفای باطن این عزیزان مثال زدنی است.


رویگری یاد اورشد: امیدوارم که همه مردم در آرامش وسلامتی به سر ببرند.

همچنین از کردستان عراق واروپا تماسهایی با این هنرمند در برنامه صورت گرفت که در فضای صمیمی به سوالات پاسخ داد.

گفتنی است سرود ایران - ایران از تولیدهای انقلابی رضارویگری در برنامه ما وشمای شبکه جهانی سحر به روی آنتن رفت.

انتهای پیام/

خدیجه خدائی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
ممنون خبر داغ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
مرسی خانم خدایی / ممنون خبر داغ
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: