کد خبر: ۶۷۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۴۸۱
دادستان عمومی و انقلاب تهران:
دادستان تهران با اشاره به «دو اتفاق خوب طی هفته گذشته» مفتوح شدن پرونده­ا در دادسرای جرایم اقتصادی با موضوع قاچاق گوشی تلفن همراه در تهران را از این جمله برشمرد.
کشف خانه فساد برای برخی دیپلمات‌ها/ رسیدگی به پرونده گوشی­‌های تلفن­ همراهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، عباس جعفری دولت‌آبادی در ششمین نشست دادستانی تهران در امر زندان­‌ها طی سال جاری گفت: در این جلسه برخی از روسای اتحادیه­‌ها نسبت به قاچاق کالا به ویژه قاچاق تلفن­‌های همراه ابراز نگرانی کردند و در تحقیقات مشخص گردیده است که متهم با هولوگرام‌های جعلی و بدون عبور از مبادی قانونی، نسبت به عرضه گوشی‌های موبایل وارداتی در تهران اقدام می‌کرده است. در این پرونده یک متهم بازداشت شده است.

وی با اشاره به اقدام پیش­گیرانه هفته گذشته ضابطان در کشف خانه‌­ای که قرار بود برای برگزاری مجلس مختلط و برای فساد برای برخی دیپلمات‌های کشورهای خارجی و ایرانیان مرتبط مهیا شود، اظهار داشت: از منزل مذکور چهار هزار لیتر مشروب الکلی کشف شده است. امروز دشمنان انقلاب در مورد فساد و فحشا سازمان­ یافته عمل می­‌کنند و این اقدام ضابطان، از آن جهت که پیشگیرانه بوده و نشان از اشراف دستگاه­‌های اطلاعاتی و ضابطان بر امور شهر دارد، قابل تقدیر است.

دادستان تهران با بیان اینکه در این رابطه دو نفر ایرانی با تابعیت مضاعف دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: طی دو ماه گذشته این دومین خانه­‌ای است که با برخی دیپلمات‌های خارجی در تهران و عوامل ایرانی در ارتباط بودند، در تهران کشف شده و این شیوه پیش­گیرانه باید ادامه یابد تا تمام مراکز مهیا برای فساد شامل باغ‌ها، تالارها و اماکن معد برای فساد در اشراف اطلاعاتی ضابطان قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: