کد خبر: ۶۷۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹
تعداد بازدید: ۳۴۴
مدیر عامل تیم فوتبال ماشین سازی گفت:براساس شایستگی های تیموریان با وی قرارداد بسته شده و از ویژگی های خاصی برخوردار است.
سهرابی:قرارداد تیموریان معقول استبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛  میر معصوم سهرابی درباره انتشار رقم قراردادهای بازیگنان لیگ برتری اظهار کرد:من از رقم قراردادهای بازیکنان لیگ برتری اطلاع ندارم و فقط در خصوص قرارداد بازیکنان تیمم می توانم اظهار نظر کنم. باید بگویم قرارداد این بازیکن متمم هایی دارد که با این شرایط قرارداد تیموریان به یک میلیارد و پانصد میلیون می رسد.

وی در ادامه با توجه به قرارداد آندرانیک تیموریان افزود: ما با توجه به توانایی ها و شایستگی های تیموریان با وی قرارداد بسته ایم.

سهرابی بیان کرد: ماشین سازی تیم جوانی است که به طور حتم تجارب تیموریان و توانایی های بالای وی به پیشرفت تیم کمک می کند. ما روی توانایی های این بازیکن حساب باز کرده ایم. بدون شک بازیکنانی که درفصل نقل وانتقالات جذب شده اند به روند تیم درجهت موفقیت کمک می کنند.

مدیرعامل تیم فوتبال ماشین سازی تصریح کرد: به هر حال من اطلاعی از قراردادهای سایر تیم ها ندارم و نمی توانم بگویم که فلان بازیکن جز گران ترین بازیکن فوتبال ایران به شمار می رود یا نه.

وی یادآورشد: امیدوارم که بازیکنان جذب شده بتوانند در راستای اهداف تعیین شده باشگاه گام بردارند و ماشین سازی نماینده شایسته ای برای فوتبال تبریز باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: