کد خبر: ۶۷۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
تعداد بازدید: ۳۲۹
سفیر کشورمان در اردن با رییس دفتر سیاسی ساف و وزیر خارجه پیشین فلسطین دیدار و در مورد تحولات منطقه‌ای گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مجتبی فردوسی‌پور در این دیدار ضمن تمجید از شخصیت فاروق قدومی در مبارزه علیه اشغالگران صهیونیستی و سوابق درخشان سیاسی وی در مخالف با روندهای شکست خورده سازش به‌ویژه روند اسلو، مواضع کشورمان در تحولات منطقه‌ای هم‌چنین دستاورد برجام را تشریح و  اعلام کرد: دفاع از فلسطین و قبله‌گاه اول مسلمانان جهان همواره اولویت اول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود.

فاروق قدومی نیز ضمن تقدیر و تشکر از مواضع به‌حق ایران در تحولات منطقه به‌ویژه دفاع از فلسطین و قدس شریف و ایستادگی شجاعانه در برابر دشمنان مقاومت اسلامی، دستاورد برجام را پیروزی امت اسلامی در مقابله با استکبار جهانی خواند.

او مواضع ایران را در منطقه خاورمیانه به‌خصوص سوریه و عراق حکیمانه و در مسیر تداوم امنیت منطقه‌ای بر شمرد.

دو طرف در این دیدار ضمن نکوهش شدید روندهای ننگین عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، تکیه بر مقاومت اسلامی و انتفاضه جوانان فلسطینی را تنها راه نجات بخش فلسطین و رفع اشغال از تمام سرزمین‌های اشغالی بر شمردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: