کد خبر: ۶۷۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۳۰۲
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «بچه‌ها شرایط را درک می‌کنند و امیدوارم با تلاشی که خواهیم کرد، شرمنده هواداران نشویم.»
سید جلال؛ سعداوی شناخت خوبی از پرسپولیس دارد / تلاش می کنیم شرمنده هواداران نشویمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، سید جلال حسینی در خصوص دیدار امشب پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: «فولاد خوزستان همیشه بازیکنان جوان و خوبی دارد که به فوتبال ایران معرفی می‌کند. از سوی دیگر نعیم سعداوی هم که این تیم را هدایت می‌کند شناخت خوبی از پرسپولیس دارد و بازی کردن برابر تیم‌هایی که او آنها را هدایت می‌کند، سخت است.»
 
وی ادامه داد: «امیدوارم بچه‌ها شرایط را درک کنند و بتوانیم بازی خوب داشته باشیم که در پایان هواداران را خوشحال کنیم.»
 
حسینی در پایان عنوان کرد: «واقعا نمی‌دانم چطور می‌توانیم از هواداران و تماشاگران خودمان تشکر کنیم. ما هر چه داریم از هواداران است و امیدوارم با تلاشی که به کار می‌گیریم، شرمنده آنها نشویم.»
109
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: