کد خبر: ۶۷۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
تعداد بازدید: ۴۰۳
نماینده مجلس دهم خبر داد؛
نماینده نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی از قرار تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف کشور به منظور شفافیت در پاره‌ای از موضوعات خبر داد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، قاسم احمدی لاشکی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عدم شفافیت و توازن در توزیع اعتبارات برای امامزادگان کشور،  اظهار کرد: این تحقیق و تفحص در راستای شفافیت در حوزه‌های مختلف توزیع اعتبارات و توجه به برنامه‌های فرهنگی در امامزادگان است که ضرورت دارد صورت گیرد.

او با اشاره به برخی بلاتکلیفی‌ها در تعدادی از شهرستان‌های استان مازندران گفت: عدم توازن و شفافیت در توزیع مناسب اعتبارات و نداشتن برنامه‌های فرهنگی برای امامزادگان کشور و به‌ویژه در برخی نقاط استان مازندران سبب شده است که به نوعی بلاتکلیفی به وجود بیاید که باید هر چه زودتر ساماندهی شود.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان اوقاف باید در بحث اراضی تحت عنوان زمین‌های اوقافی که از قبل مردم در آن بنای مسکونی احداث کردند و اکنون اوقاف بر روی آنها دست گذاشته است تکلیف را مشخص کند تا بیش از این مردم دچار سرگردانی و بلاتکلیفی نشوند و از این وضعیت خارج شوند.

او تصریح کرد: سازمان اوقاف باید در حوزه های مطرح شده پاسخگوی افکار و خواسته‌های به حق مردم و نیز موضوعات مرتبط با امامزاده‌ها باشد.

احمدی لاشکی در پایان گفت: با جدیت پیگیری‌های لازم برای اجرای طرح تحقیق و تفحص انجام خواهد شد تا مشکلات در این حوزه مرتفع شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: