کد خبر: ۶۷۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
تعداد بازدید: ۲۶۷
با حکم رییس جمهور؛
رییس جمهوری در حکمی «احمد دوست حسینی» را به عنوان عضو و رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی منصوب کرد.
«دوست‌حسینی» جایگزین «صفدر حسینی» شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، متن حکم حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای احمد دوست‌حسینی

به استناد بند هـ ماده هشتاد و چهارم قانون برنامه پنج ساله توسعه و با عنایت به مصوبه مورخ ۱۳۹۵.۴.۳۰ هیأت امنای صندوق توسعه ملی، نظر به مراتب تعهد، تجربه و سوابق مدیریتی جناب‌عالی، به موجب این حکم بعنوان «عضو و رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی» منصوب می‌شوید.

توفیق شما و سایر اعضای محترم آن صندوق را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانونمداری، اعتدالگرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

به گزارش ایلنا، در پی افشای حقوق‌های میلیونی، نام صفدر حسینی رییس سابق صندوق توسعه ملی به عنوان یکی از افراد درگیر با این موضوع در خبرها منتشر شد که در نهایت در دوازدهم تیر در نشستی با حضور رئیس‌جمهور با استعفای رییس صندوق توسعه ملی به سبب دریافت حقوق های بالا موافقت شد که البته برخی منتقدان با این استعفا مخالفت کرده بودند و به جای استعفا درخواست عزل مدیرانی که دریافت‌های نجومی داشته‌ بودند را مطرح کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: