کد خبر: ۶۷۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۳۰۲
مدیر عامل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: با تمام قدرت و با حضور آندرانیک تیموریان در برابر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به میدان می رویم.
سهرابی : تیموریان برابر گسترش به میدان می رود / ورزشگاه تختی را برای بازی با تراکتور پیشنهاد داده ایمبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، میر معصوم سهرابی در باره شرایط کنونی تیم فوتبال ماشین سازی در آستانه هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: بدون شک با توجه به برگزاری تمرینات منظم و انجام دیدار تدارکاتی و همچنین با عنایت به برد در هفته نخست لیگ برتر دربرابر تیم فوتبال فولاد خوزستان روحیه بازیکنان، کادرفنی و سایر اعضاء بالاست و  با آمادگی کامل روحی به مصاف تیم فوتبال گسترش فولاد خواهیم رفت.

وی در ادامه افزود: گرچه گسترش فولاد در دیدار اول خود به نتیجه تساوی دست یافت اما از ارزشهای این تیم کم نشد و به طور حتم برای برد به میدان می آید. البته ما هم با تمام قوا به میدان می رویم. در دیدار نخست با توجه به آسیب دیدگی تیموریان از این بازیکن نتوانستیم استفاده کنیم اما در برابر گسترش وی حضور دارد.

سهرابی با توجه به هدف گذاری باشگاه در لیگ شانزدهم و اینکه در چه جایگاهی از جدول قرار می گیرد تصریح کرد: با درایت به نظر هیئت مدیره تیم بنا براین گذاشته شد که تیم در پایان فصل به رتبه تک رقمی دست یابد. 

مدیرعامل تیم فوتبال ماشین سازی ادامه داد: البته همه خواهان کسب سهمیه هستند و ما نیز از این امر مستثنی نیستیم اما سعی می کنیم با ارائه بازی های خوب به این مهم دست یابیم.

وی با اشاره به مکان برگزاری دربی شهر تبریز با تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با توجه به وضعیت ورزشگاه یادگار امام و نداشتن زمین مسابقه و برگزاری دیدار با تراکتور در هفته چهارم ما در تماسی با مسئولان هیئت فوتبال درخواست  دادیم که دیدار ماشین سازی با تراکتور از هفته چهارم لیگ در ورزشگاه تختی واقع در باغ شمال برگزار شود که تاکنون جواب قطعی به ما نرسیده است.

سهرابی در پایان یادآورشد: امیدوارم ماشین سازی با ارائه بازی در برابر گسترش فولاد ضمن پیروزی دیداری تماشاگر پسند را به نمایش بگذارد و سه امتیاز دیگر را به اندوخته هایش اضافه کند.

خبرنگار: مهران حسینی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: