کد خبر: ۶۷۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۵۵۴
1.2 میلیاردی های آبی، زیر تیغ؛
استقلالی‌ها در لیست خود 4 بازیکن 1.2 میلیارد تومانی دارند که حالا مجبور شده اند آن را تعدیل کنند.
احتمال کاهش میلغ قرارداد این 4 بازیکن استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، هفته گذشته سازمان لیگ رقم قرارداد بازیكنان تیم‌های لیگ برتری را اعلام كرد. در میان گران قیمت ترین بازیكنان لیگ، نام 4 بازیكن استقلال هم وجود داشت كه هر 4 نفر آن ها 1.2 میلیارد تومان می‌گیرند.
 
در این لیست، سید مهدی رحمتی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری و هرایر مگویان بازیكنانی بودند كه قراردادهای میلیاردی داشتند و در میان گران قیمت ترین بازیكنان قرار گرفتند.
 
حالا خبر می رسد که احتمال كاهش قرارداد این 4 بازیكن استقلال وجود دارد. ممكن است با توجه به انتقاداتی كه از استقلال شده، این باشگاه مجبور شود برای حفظ ظاهر هم كه شده، اعلام كند رقم قرارداد این 4 بازیكن كم خواهد شد.
 
البته در عمل همه فعلا به همین رقم ها هم مشكوك هستند و احتمال این را می دهند كه دریافتی این بازیكنان بالاتر از این ارقام باشد.
 
بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که بیشتر از آنکه رقم قرارداد این 4 بازیکن مورد تعجب هواداران قرار بگیرد، پرداخت 1.1 میلیاردی به امین حاج محمدی و 950 میلیون به فرشید باقری سر و صدا کرده و بهتر بود آبی ها مبلغ قرارداد این دو بازیکن را کم می کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: