کد خبر: ۶۷۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
تعداد بازدید: ۶۲۳
رضاییان برمی گردد؟
مسئولان باشگاه پرسپولیس فعالیت خود را برای بازگرداندن دفاع راست ملی پوش خود به پرسپولیس آغاز کرده اند.
آغاز تلاش مسئولان پرسپولیس برای بازگشت بازیکن منفور هوادارانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، پس از آن که مهدی طارمی با وجود امضای قرارداد با باشگاه ریزه اسپور ترکیه به پرسپولیس بازگشت مسئولان این باشگاه تلاش های خود را برای بازگشت رامین رضاییان هم آغاز کرده اند.
 
با وجود گذشت یک ماه از پیوستن رضاییان به ریزه اسپور ترکیه این باشگاه هنوز برای دریافت ITC این بازیکن اقدام نکرده است.
 
این در حالی است که با خروج الکساندر لوبانوف از لیست بزرگسالان پرسپولیس جا برای جذب یک بازیکن خالی شده است. پرسپولیس به دنبال جذب یک دروازه بان به جای لوبانوف است و برانکو راتکو دویکوویچ را پیشنهاد داده است اما مسئولان پرسپولیس هنوز با خواست برانکو موافقت نکرده اند و بیشتر تمایل دارند رضاییان را به تیم برگردانند.
 
از طرف دیگر همان بندی که در قرارداد طارمی وجود داشت و موجب بازگشت او با خیال راحت به پرسپولیس شد در قرارداد رضاییان هم وجود دارد با این تفاوت که خود طارمی تمایل زیادی به بازگشت به پرسپولیس داشت.
 
با وجود همه اینها دقایق اولیه شب گذشته رضاییان هم عکسی از خود با پیراهن پرسپولیس در کنار محسن مسلمان و مهدی طارمی منتشر کرد. باید دید این خبرها تا چه حد صحت دارد و واکنش هواداران پرسپولیس نسبت به این اتفاقات چه خواهد بود.
 
هر چه باشد آغاز فعالیت های مدیران پرسپولیس برای بازگرداندن رضاییان کاملا صحت دارد و در مصاحبه های طاهری هم به این موضوع اشاره شده است. باید منتظر واکنش رضاییان هم به این مساله ماند.
 
بعید نیست پرسپولیسی ها در رسانه ها این خبر را تکذیب کنند تا بتوانند در پشت صحنه فعالیت های خود را با آرامش بیشتری پیش ببرند و در صورتی که به نتیجه منجر نشد انتظار بیهوده ای ایجاد نکرده باشند.
 
هر چند رضاییان ساعتی بعد به دلیل واکنش های متفاوت ناگزیر به حذف این پست شد، اما ظاهرا بحث حضور دوباره وی در پرسپولیس جدی تر از هر زمان دیگری مطرح است.
 
او تا امروز هنوز ITC خود را دریافت نکرده و در هیچ یک از مسابقات ریزه اسپور در اردوی اتریش هم در ترکیب ثابت به میدان نرفته است. شاید همه این ها بتواند به شایعات قوت بیشتری بخشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: