کد خبر: ۶۷۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
تعداد بازدید: ۳۹۹
علی دایی می‌خواهد برانکو و کارلوس کی‌روش را با یکدیگر آشتی بدهد.
دایی، برانکو و کی‌روش را آشتی می‌دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش پیش از آغاز لیگ برتر با یکدیگر اختلاف پیدا کردند. برانکو معتقد بود کی‌روش بازیکنان ملی پوش را گروگان می گیرد و باید در اختیار باشگاه هایشان باشند و از طرفی کی‌روش معتقد بود بازیکنان باید به اندازه کافی استراحت کنند تا دچار مصدومیت نشوند. این اختلافات باعث شد تا این دو چند بیانیه علیه هم بنویسند. روزنامه خبرورزشی در چاپ شنبه خود نوشته علی دایی قصد دارد در افتتاحیه جواهرفروشی خود این دو سرمربی رابا یکدیگر آشتی دهد.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کاوه حسنی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
بیخود اگه مسائل همین بود که شما گفتین اره میشد اما برانکو بابیشرمی گفت کی روش میخاد تصمیم بگیره چه تیمی سقوط کنه چه تیمی قهرمان بشه وبعد باکمک علی کریمی که گویا نسبت ماروگرگو به خودش گرفته بود موجی از فحاشیو نثار کی روش کرد وبعد هرگز حاضر نشد اشتباهشو بپذیره وباوقاحتی حقیرانه از تربیت خانوادگی گفت من شک ندارم کی روش به این مراسم نخواهد رفت مگراینکه تکلیف تهمتها وتوهینهای طوطی افاضلی مشخص بشه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: