کد خبر: ۶۷۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۳۷۱
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از بررسی سازوکار جبهه متبوعش برای انتخابات شورای شهر در جلسه امروز این جبهه خبرداد.
«انتخابات شورای شهر» روی میز جبهه پیروان /سجادی: فعلا بنای ورود به بحث ریاست‌جمهوری را نداریمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به جلسه امروز (پنج شنبه 7 مرداد) شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری، اظهار کرد: در این جلسه پیرامون تمهیدات و سازوکار جبهه برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران بحث و تبادل‌نظر شد.

وی با تأکید بر اینکه جبهه پیروان به دنبال ایجاد وحدت میان طیف های مختلف اصولگرایی در انتخابات شوراهای شهر و روستا است، تصریح کرد: به دلیل سابقه محوریت جامعه روحانیت مبارز در انتخابات گذشته، امیدواریم همه اصولگرایان این محوریت را موردتوجه قرار دهند و زیر چتر واحدی قرار گیرند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با تأکید بر اینکه تمرکز جبهه بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تهران است، افزود: برای تعیین سازوکار در استانها تنها نظرات مشورتی ارائه می‌کنیم و در صورت نیاز به آنها کمک خواهیم‌کرد.

سجادی بابیان اینکه در جلساتی که برگزار شده، تاکنون درباره انتخابات ریاست جمهوری بحثی نشده است، گفت: فعلاً بنای ورود به بحث انتخابات ریاست جمهوری را نداریم و در حال حاضر تمرکزمان بر روی انتخابات شورای شهر است.

وی از مذاکره با سایر طیف های اصولگرای برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: