کد خبر: ۶۷۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۳۶۳
وزیر کشور گفت: قوانینی که مسیر سرمایه گذاری را کند می کند در حال اصلاح شدن هستند.
وزیر کشور: اصلاح قوانینی که مسیر سرمایه‌گذاری را کند می‌کند، در حال انجام استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، رحمانی‌فضلی وزیر کشور در بدو ورود به استان لرستان در فرودگاه خرم آباد، در خصوص آخرین دستاوردهای قرارگاه مرکزی اقتصاد مقاومتی بیان کرد: قول داده بودیم ماهی یکبار به استان‌های پایلوت اقتصاد مقاومتی سفر کنیم و از نزدیک با روند اجرای فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته آشنا شویم .

وی با بیان اینکه دومین بار است که پس از انتخاب شدن لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی به خرم آباد سفر می‌کند، اظهار کرد: خوشبختانه در این مدت در قرارگاه مرکزی اقتصاد مقاومتی پیگیری‌های زیادی انجام گرفته و قابل قبول است .

وزیر کشور با بیان اینکه در این مدت جذب سرمایه‌گذاران و توجه ویژه به بحث سرمایه‌گذاری روستایی انجام گرفته است، یادآور شد: پیگیر قوانین و مقرارتی هستیم که مسیر سرمایه‌گذاری را کند کرده و باید اصلاح شوند.

رحمانی‌فضلی تاکید کرد: روند حرکت ، سرعت قابل قبولی پیدا کرده است ولی کافی نیست و باید بیشتر شود.

وی گفت: بعدازظهر جلسه اقتصاد مقاومتی تشکیل و با شنیدن اقدامات انجام شده در دستگاه‌های اجرایی استان برای پروژه‌ها و طرح‌های استان سیاست‌گذاری خواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: