کد خبر: ۶۷۴۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
تعداد بازدید: ۴۶۹
لاریجانی در پیامی به مناسبت روز ملی کارآفرینی مطرح کرد؛
رییس مجلس شورای اسلامی، در پیامی به مناسبت روز ملی ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای کارآفرینی از آمادگی مجلس برای حمایت از اقدامات سازمان فنی و حرفه‌ای در بخش تقنینی خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در پیام علی لاریجانی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

توانمندسازی و توسعه سرمایه‌های انسانی ، بخش مهمی از برنامه‌های افق چشم‌انداز ۱۴۰۴ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و در این راستا نقش سازنده و جایگاه اثربخش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان متولی اصلی آموزش‌های مهارتی غیررسمی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد و بطور قطع اگر کشور به سمت اینگونه آموزش‌ها جهت داده شود شاهد تغییرات بنیادین و حرکت بسوی توسعه ملی و اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.

در این راستا مجموعه بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور؛ اعم از مربیان دلسوز، کارکنان و مسئولان خدوم در دو بخش دولتی و غیردولتی با توفیق حضور در سازمانی با رسالت خطیر مهارت‌آموزی، این مسئولیت مهم را در مسیر توسعه و بالندگی ایران اسلامی عزیزمان عهده‌دار می‌باشد.

اینجانب با تبریک فرارسیدن ۶ مرداد، روز ملی" ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی" و تجلیل از این اقدام ارزشمند، امید است که حاصل تلاش‌های روزافزون شما دستیابی به توسعه پایدار و اشتغال‌زایی جوانان عزیز میهن اسلامی موثر و آرامش خاطر آحاد جامعه را فراهم آورد.

مجلس شورای اسلامی به عنوان مهم‌ترین نهاد قانون‌گذاری کشور آمادگی دارد تا در بخش تقنینی از این اقدامات شایسته سازمان آموزشی فنی و حرفه‌ای کشور حمایت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: