کد خبر: ۶۷۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
تعداد بازدید: ۳۰۷
مدیر اجرایی تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: دیدار خوبی از سوی هر دو تیم به نمایش گذاشته شد اما علت زیبا نشدن بازی به لحاظ فنی گرمای این روزهای شهر اهواز بود.
گرمای اهواز مانع ارائه فوتبال زیبا شدداود قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرداغ در خصوص تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد‌خوزستان از هفته اول لیگ برتر اظهار کرد: بازیکنان ماشین‌سازی دیدار خوبی را برابر فولاد خوزستان در گرمای شدید اهواز برگزار کردند و خوشحالیم که با دست پر از اهواز برگشتیم.

وی در ادامه افزود: بازیکنان تیم دستورات خطیبی را به خوبی در زمین اجرا کرده و مزد برتری خود را گرفتند.

مدیر اجرایی تیم فوتبال ماشین‌سازی عنوان کرد: مهمترین مانع جذاب نبودن این دیدار، گرمای شهر اهواز بود که اجازه انجام بازی زیبا را به ما نمی‌داد. اما توانستیم با ارائه یک بازی خوب نتیجه را به سود خود رقم زنیم.

وی با اشاره به در‌بی حساس تبریز  گفت: ما دوشنبه هفته بعد با گسترش فولاد بازی برگزار می‌کنیم و برد در این دیدار را خواهد شد و برای برگزاری بازی در بنیان دیزل آماده می‌شویم.

قاسم‌زاده یادآور شد: سعی می‌کنیم روند خوب خود را حفظ و در صدر جدول باقی بمانیم و دل هواداران تبریزی را شاد کنیم.


تنظیم: خدیجه خدائی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: