کد خبر: ۶۷۴۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
تعداد بازدید: ۲۴۷
عضو فراکسیون کارآفرینی مجلس:
نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در جریان بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای شهر جدید پردیس به مناسبت روز ملی کارآفرینی، از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل هنرجویان، مربیان و کارآفرینان قرار گرفت.
مشکلات کارآفرینان از طریق همفکری برطرف شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، پروانه مافی عضو فراکسیون کارآفرینی مجلس دهم در جریان بازدید از مراکز فنی و حرفه‌ای شهر جدید پردیس، با اشاره به فرارسیدن هفته و روز ملی کارآفرینی یادآور شد: شایسته است گوشه‌ای از مشکلات کارآفرینان را از طریق همفکری و همدلی برطرف کنیم و راه را برای جوانان و علاقمندان این عرصه هموارتر سازیم تا در آینده شاهد بالندگی و خودکفایی بیشتر این عرصه و تخصصی‌تر شدن مشاغل باشیم.

او گفت: در پی تخصصی‌تر شدن مشاغل، جذب سرمایه و قدرت ریسک مشاغل زودبازده کاهش یافته و با توان بیشتری به حیات خود ادامه خواهند داد.

نائب رییس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت از مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای گفت: مراکز فنی و حرفه‌ای وظیفه آموزش مهارت‌های بنیادین را بر عهده دارند و حمایت‌های گسترده‌تر در این حوزه‌ها می‌تواند در تخصصی‌تر شدن مشاغل و بالارفتن استانداردهای تولیدی در طولانی‌مدت تاثیرات مثبت و ماندگاری را از خود بجای بگذارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: