کد خبر: ۶۷۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
تعداد بازدید: ۴۲۵
شاهرخ شهنازی ، دبیرکل کمیته المپیک ایران اعلام کرد در رژه افتتاحیه المپیک ، دو مقام ارشد ورزش کشور حضور نخواهند داشت.
خبر مهم دبیر کمیته ‌المپیک:روسا لطف می‌کنند و رژه نمی‌روند!به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب؛ این بار در المپیک ، بینندگان تلویزیونی می توانند مطمئن باشند که روسای کمیته و معاونین وزارت ورزش در صف رژه‌روندگان کاروان نیستند.
 شاهرخ شهنازی ساعتی قبل در گفت‌و‌گویی رادیویی اعلام کرد با تصمیم مسئولان عالیرتبه کمیته ملی المپیک ، این بار روسای کمیته و مسئولان اجرایی در صف رژه روندگان المپیک حضور نخواهند داشت. در ادوار گذشته هر بار دبیرکل کمیته المپیک در رژه ها حضور داشت و حتی در ادواری ، چهره هایی چون محمد علی آبادی ، رئیس وقت کمیته ملی المپیک در کاروان رژه رفته اند که بازتاب های منفی زیادی داشته است. اگرچه علی آبادی بعد از رژه گفته بود ، به درون صف رژه رفته تا وزیر وقت ورزش ، محمد عباسی بتواند از جایگاه ویژه و همراهانش از تعداد محدود بلیت های ویژه افتتاحیه کاروان ایران استفاده کنند ، این بار که وزیر ورزش به افتتاحیه المپیک نمی رود ، قرار است کیومرث هاشمی و نصرالله سجادی مثل بسیاری از بزرگان ورزش دنیا از جایگاه مهمانان ویژه ، مراسم افتتاحیه را ببینند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: