کد خبر: ۶۷۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
تعداد بازدید: ۳۷۹
یک سایت خبری، در میان خبرهایی از حواشی ورزش کشور، مدعی شد که یکی از سایت‌های پرمخاطب ورزشی، عامل تبانی و فساد در فوتبال است.
ادعایی درباره فساد و تبانی سایت پربیننده ورزشی و یک مربیبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،سایت «مشرق‌نیوز» ادعا کرده است: یک سایت پربیننده ورزشی که ابهاماتی درباره نحوه پیدایش و شهرتش نیز وجود دارد، مدت‌هاست به سرپل فساد و تبانی در فوتبال ایران تبدیل شده است.

 بر اساس ادعای مشرق‌نیوز، این سایت به پایگاه دلال‌های بدنام فوتبال تبدیل شده و عملاً به باج‌گیری و حق‌السکوت گرفتن مشغول است.

همچنین ادعا شده است: یکی از دلال‌های فوتبال نیز عامل ارتباط‌گیری و وصل کردن بازیکنان و مربیان به این سایت پرمخاطب است.

این سایت خبری در ادامه گزارش خود از حواشی ورزش، بدون اشاره به نام یک مربی، آورده است: یک مربی فوتبال که سابقه منشوری دارد، از وضعیت بی‌ثبات مدیریتی تیمش که در لیگ برتر حضور دارد، نهایت بهره را برده و مبالغ کلانی را از بازیکنان دریافت کرده است.

این خبر در ادامه مدعی شده است: وی که به تبانی و اخاذی مشهور است، یک سرمربی را که به ظاهر فردی اخلاقی و سالم است، به عنوان پوشش در رأس کار قرار داده و به بهانه‌های مختلف وجوهی را اخذ کرده‌اند. این شخص همواره در نقش مربی در لیگ دسته اول و لیگ برتر به کسب درآمدهای نامشروع مشغول بوده است.

 این گزارش در حالی منتشر شده است که هیچ سند و مدرکی درباره فساد این سایت پربیننده ورزشی یا مربی مذکور منتشر نشده و معلوم نیست انتشار این خبر با چه هدفی انجام شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: