کد خبر: ۶۷۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
تعداد بازدید: ۷۱۳
خوشحالی پرسپولیسی ها از آبی شدن کنعانی زادگان؛
نمایش ضعیف بازیکن جنجالی استقلال پرسروصدا برابر نفت و اشتباهی که منجر به گل شد، هواداران پرسپولیس را حسابی خوشحال کرده و آنها از این انتقال راضی هستند.
تشکر هواداران سرخ از مدافع استقلال؛ ممنون که نماندنی!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، حتما ماجرای انتقال جنجالی محمدحسین کنعانی زادگان به استقلال را می‌دانید؛ مدافع سرخپوشی که سربازی خود را در ملوان سپری کرد و برانکو ایوانکوویچ او را برای خط دفاعی تیمش در فصل جدید مدنظر داشت.
 
او به باشگاه پرسپولیس رفت اما بعد از مذاکرات ناموفق، به یکباره و به سرعت نور (!) سر از باشگاه استقلال درآورد و سرخ‌ها را در شوک فرو برود.
 
حواشی مربوط به انتقال کنعانی هنوز تمام نشده و باشگاه پرسپولیس ظاهرا پیگیر این موضوع است و درخواست 400 میلیونی را برای آبی‌پوش شدن کنعانی زادگان داده است.
 
حالا نمایش ضعیف این بازیکن پرسروصدا برابر نفت و اشتباهی که منجر به گل شد، هواداران پرسپولیس را حسابی خوشحال کرده و آنها از این انتقال راضی هستند!
 
پرسپولیسی ها در صفحات اجتماعی با انتشار تصاویر سوتی دیشب کنعانی زادگان که موجب گل تساوی نفت و از دست رفتن دو امتیاز بازی برای استقلال شد، از وی در خصوص نماندنش در پرسپولیس تقدیر و تشکر کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: