کد خبر: ۶۷۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
تعداد بازدید: ۳۱۶
ستاره روز اول رقابت های لیگ برتر فوتبال اعلام کرد که نقشه های زیادی در سر دارد.
زهیوی؛ امسال من آقای گل شدم تعجب نکنید!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بدون شک بهترین بازیکن روز اول مسابقات رحیم زهیوی مهاجم تیزچنگ استقلال خوزستان بود که دو گل به تراکتورسازی در تبریز زد و از همان روز نخست لیگ به صدر جدول گلزنان تکیه زد.
 
زهیوی درباره بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: «بازی در شهر تبریز همواره سخت بوده است. این بار از این جهت سخت تر بود که تا آخرین ساعات هنوز نمی دانستیم که قرار است در کدام زمین و ورزشگاه بازی کنیم و همین سردرگمی تمرکز ما را حسابی به هم ریخت.»
 
زننده هر دو گل استقلال خوزستان با اعتماد به نفس خاصی ادامه داد: «امسال اگر آقای گل شدم تعجب نکنید چرا که نقشه های زیادی در سر دارم!»
 
گفتنی است دیدار دو تیم تراکتورسازی و استقلال خوزستان با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید که گل های تراکتورسازی را نیز لوسیانو ادینهو و فرزاد حاتمی به ثمر رساندند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: