کد خبر: ۶۷۴۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
تعداد بازدید: ۵۶۷
سرپرست تیم سپاهان گفت: «حاج‌صفی در تماس تلفنی به ما گفته است اگر به ایران بیاید فقط برای سپاهان بازی می‌کند.»
اخوان؛ حاج صفی به ما گفته در ایران فقط برای ما بازی می کندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، به نظر می‌رسد احسان حاج‌صفی پیشنهاد مناسبی از تیم‌های اروپایی دریافت نکرده است و قصد بازگشت به ایران را دارد. این در حالی است که تیم‌های استقلال، سپاهان و تراکتورسازی خواهان جذب این بازیکن هستند.
 
مهدی اخوان، سرپرست تیم سپاهان در خصوص اینکه آیا توافقاتی با حاج‌صفی داشته‌اند یا خیر اظهار داشت: «شب گذشته تا زمانی که با آقای ویسی بودم خبری از توافق با حاج‌صفی به ما داده نشد. شاید هم توافقاتی شده است و من هنوز خبر ندارم. به هر حال حاج‌صفی به ما گفته است اگر  به ایران بیاید فقط در سپاهان بازی می‌کند.»
 
سرپرست باشگاه سپاهان در مورد عدم توافق سپاهان با علی احمدی گفت: «وضعیت ماندن یا نماندن او در سپاهان هنوز به طور 100 درصد مشخص نشده است. به هر حال احمدی هنوز به توافق مالی با سپاهان نرسیده است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: