کد خبر: ۶۷۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
تعداد بازدید: ۶۲۵
واکنش‌های موافق و مخالف به بازگرداندن طارمی، آنقدر زیاد بود که عملکرد ضعیف سرخپوشان در روزهای پایانی نقل و انتقالات تحت تاثیر آن قرار بگیرد.
به گزارش خبرداغ ،واکنش‌های موافق و مخالف به بازگرداندن طارمی، آنقدر زیاد بود که عملکرد ضعیف سرخپوشان در روزهای پایانی نقل و انتقالات تحت تاثیر آن قرار بگیرد. پرسپولیس فصل نقل و انتقالات را با خریدهایی مثل بیرانوند، جلال حسینی، ساسان انصاری و وحید امیری آغاز کرد اما به مرور خریدهای جدید این تیم به نام‌هایی مثل آرام طبع تبدیل شد و خارجی‌های پرسپولیس هم از ستاره‌های بزرگ، به پریموف و پلیانسکی رسیدند.

 

همزمانی اردوی اوکراین پرسپولیس با خرید دو بازیکن ضعیف اوکراینی، حرف و حدیث‌هایی درباره آن‌ها به وجود آورده است. با توجه به اینکه قبل از اردو هیچ بازیکن اوکراینی در لیست خرید سرخپوشان نبود، گفته می‌شود این دو بازیکن، از طریق واسطه‌ای که اردوی اوکراین را هماهنگ کرده به باشگاه تحمیل شده‌اند.

 

پریموف و پلیانسکی، هیچکدام در سال‌های گذشته آمار چندان خوبی نداشتند و از بن‌سون و ماریچ، دو خارجی فصل پیش سرخپوشان شرایط ضعیف‌تری دارند.

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: