کد خبر: ۶۷۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
تعداد بازدید: ۴۷۸
مسئولان باشگاه ذوب آهن با صاحبان این کارخانه درباره تعیین بودجه فصل آینده این تیم دچار اختلاف شدید شده اند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در حالی که هفته گذشته اعلام شد ۸ میلیارد تومان بودجه باشگاه ذوب آهن کم شده است اما روز گذشته در جلسه مجمع عمومی کارخانه ذوب آهن ۵ میلیارد تومان دیگر از بودجه این باشگاه کم شد تا در مجموعه بودجه باشگاه ذوب آهن نسبت به فصل گذشته ۱۳ میلیارد تومان کاسته شود.

 

این در حالی است که مسئولان ذوب آهن معتدند باتوجه به وجود بدهی های قبلی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا حداقل ۲۰ میلیارد تومان بودجه نیاز دارند و با توجه به تیمی که بسته اند هزینه هایی بیش از این رقم ها خواهند داشت. رقمی که مسئولان کارخانه برای بودجه باشگاه در نظر گرفته اند ۱۳ میلیارد تومان است و با توجه به رقم درخواستی مسئولان باشگاه که بین ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان است اختلاف ۱۲ میلیاردی بین او دو وجود دارد.

 

براساس اطلاع خبرنگار نود اختلاف شدیدی میان مدیران تصمیم گیر ذوب آهن به وجود آمده و حتی سعید آذری مدیرعامل این باشگاه به نشانه اعتراض جلسه با اعضای هیئت مدیره و مسئولان کارخانه را ترک کرده است.

 

 مشکلات ذوب آهن به حدی علنی شده که در فصل نقل و انتقالات به جز بنگستون و فیضی از لیگ دسته اول بازیکن شاخص دیگری جذب این تیم نشد. ذوب آهنی ها کاوه رضایی را از دست دادند و حتی برای رسیدن به پول مسعود حسن زاده را هم در لیست فروش قرار دادند و پول رضایتنامه اش را صرف هزینه های باشگاه کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: