کد خبر: ۶۷۳۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۴۴۲
سخنگوی قوه قضاییه عنوان کرد:د پرونده تخلفات بانک ملت 4 نفر بازداشت هستند و تعداد دیگری هم تحت تعقیب قرار گرفته اند که برخی از آنها خارج از کشور هستند.
" غلامحسین محسنی اژه ای" در نودونهمین نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری اقتصاد ایران، در خصوص اولویت مبارزه برخورد با مفاسد داخل قوه قضائیه، گفت: 13 قاضی به دلایل برخی از تخلفات محکوم شده اند. که یک نفر به حبس طویل المدت محکوم شده است.
سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: دراین بین 8 وکیل از آذربایجان غربی به جرم اخاذی دستگیر و پیگرد قانونی قرار گرفته اند. 4 کلاهبردار در کرج  که به عنوان ممیز مالیاتی فعالیت و کلاهبرداری کرده اند دستگیر شده  اند.
اژه ای با بیان اینکه از دو کلاهبردار 500 مهر جعلی کشف شده است، گفت:  هیچ ماموری حق ندارد برای ارایه کار پول نقد بگیرد.
وی در بخشی دیگر از سخنان عنوان کرد: مهلت به پایان رسید؛‌ دولت اسامی مدیران با حقوق‌های نجومی را به قوه قضاییه اعلام کند.
 سخنگوی قوه قضاییه از دولت خواست هرچه سریعتر اسامی مدیرانی که حقوق‌های نجومی و نامتعارف دریافت کردند را به دستگاه قضایی معرفی کند. 
وی درباره پرونده بازداشت مدیرعامل معزول بانک ملت اظهار داشت: در این پرونده 4 نفر بازداشت هستند و تعداد دیگری هم تحت تعقیب قرار گرفته‌اند که برخی از آنها خارج از کشور هستند.
وی ادامه داد: این پرونده که در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد، در ارتباط با مسائل مالی تشکیل شده است اما صرفاً مربوط به بحث دریافت حقوق‌های نامتعارف نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: