کد خبر: ۶۷۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۴۷۷
سرمربی تیم مشهد گفت:وضعیت روحی مان ایده آل است.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، فرهاد کاظمی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: همیشه آغاز مسابقات چه در مسابقات کوتاه مدت چه در رقابت های بلندمدت شرایط خاصی دارد. چرا که تیم ها در بدنسازی بودند و از شرایط مسابقه دور بودند و هماهنگی لازم را ندارند.

 

وی ادامه داد: زمان کمی داشتیم تا به اتحاد تاکتیکی برسیم. هیچ تیمی نمی تواند بگوید الان در شرایط کامل آمادگی است. نفرات جدیدی به تیم ما اضافه شدند می خواهیم شروع خوبی داشته باشیم تا به اهداف خودمان برسیم. هدف اصلی ما به نمایش گذاشتن فوتبالی باطراوت و لذت بردن مردم است. ذوب آهن دو سال قهرمان جام حذفی شده و همدیگر را بسیار خوب می شناسند. همه اینها دلیل بر این است که بدانیم تیم خوبی جلوی ما بازی  می کنند بچه های ما هم از لحاظ روحی در شرایط ایده آلی قرا ردارند و آماده بازی با ذوب آهن هستیم.

سرمربی تیم مشهد خاطرنشان کرد: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم نفراتی که باید می بودند حضور داشتند. عباس عسگری به دلیل مشکل سربازی اش حضور نداشت. به آنچه که می خواستیم در این اردو رسیدیم. زمانش کم بود اما حاصل خوبی برای ما داشت.

کاظمی درباره اینکه به چه رتبه ای در فصل آینده فکر می کند یا نه، خاطرنشان کرد: من گل کوچیک هم بازی کنم می خواهم قهرمان شوم. به غیر از 7، 8 تیم که خیلی خوب بسته شدند بقیه شرایط یکسانی دارند و تفاوت چندانی نکردند. ایده من این است.

وی درباره وضعیت هادی عقیلی و پیوستن او به مشهد و همچنین وضعیت محرم نویدکیا به کاپ گفت:هادی عقیلی به من گفته است تا هفته چهارم ، پنجم جواب می دهد. او شاگرد من بوده است و دوستش دارم او شخصیت تیم ما را بالا می برد. من با هادی عقیلی پیش از گرفتن رضا نورمحمدی صحبت کردم شاید از صحبت من با او یک ماه  گذشته باشد. نویدکیا هم قراربود اگر به سپاهان نرود اینجا بیاید.

وی افزود: چند بازیکن دیگر هم می خریم. بازیکن خارجی در یکی، دو پست جذب می کنیم. اگر هم کسی جذب نشود باز هم بازیکنان مستعد و خوبی داریم. نفراتی مثل حسین بادامکی که به تیم ما اضافه شده اند و باتجربه هستند از انگیزه خوبی برخوردارند.

سرمربی تیم مشهد همچنین گفت: در 29 سال مربیگری ام اصول کارم را رعایت کردم . نمی گذارم کسی به حریم مربی تجاوز کند. من هیچ وقت درباره مسایل مالی صحبت نکردم یک ریال از راه آهن پول نگرفتم ولی حرفی نزدم. تیکه تیکه پول بچه ها در حال پرداخت شدن است. از راه آهن جدا شدم چون می خواستند در کارم دخالت کنند. الحمدالله در اینجا همچین مشکلی نداریم. به زودی استاد مان اکبر رحیمی در تیم های پایه فعالیت می کند و انشاالله نفراتی را جذب کنیم از همین استان که در تیم ما بازی کنند.

وی درباره مصدومین تیمش بیان داشت: ایوب کلانتری مصدوم بود اما دیروز با ما تمرین کرد. رضادرویشی هم همینطور با ما تمریناتش را انجام می دهد.

سرمربی سیاه جامگان درباره جدایی مرتضی کرمانی مقدم تصریح کرد: کرمانی به دلیل مشکل قلبی مرتضی از جمع ما جدا شد و بعد از چند سال همکاری دیگر او در کنار من نیست. او فقط 20 درصد از پولش را می خواهد و به خاطر مشکلات قلبی بود که تیم ما را ترک کرد.

کاظمی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار کاپ مبنی بر علت جدایی رضا عنایتی گفت: من با عنایتی صحبت کردم و می خواستم که کنار ما باشد اما او قبول نکرد. یک روزی بالاخره همه باید از فوتبال خداحافظی کنند. رضا هم جنم نفر اول بودن را دارد و می تواند مربی بزرگی شود برایش آرزوی موفقیت می کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: