کد خبر: ۶۷۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید: ۳۰۳
قرار نیست کسی تغییر کند؛
سرپرست باشگاه استقلال گفت: «ما داریم کار خودمان را انجام می دهیم و قرار به تغییرات نیست.»
واکنش افشارزاده به انتخاب برترین های لیگ و موضوع جلسه امروز هیات مدیرهبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بهرام افشارزاده در خصوص جلسه امروز هیات مدیره اظهار داشت: «ما در این جلسه گزارشی از بودجه تیم، روند نقل و انتقالات و آخرین شرایط باشگاه را به دکتر سجادی معاون وزیر ارائه کردیم. او نیز صحبت هایی را انجام داد که مفید بود و در مجموع جلسه خوبی را برگزار کردیم.»
 
وی افزود: «در نشست امروز تمامی اعضا به جز جهانیان حضور داشتند زیرا وی به سفر مشهد رفته و پروازش برای بازگشت به تهران لغو شده بود.»
 
سرپرست باشگاه استقلال در ادامه تاکید کرد: «مسئله دیگر در مورد اتحاد و همدلی در باشگاه بود که سجادی تاکید زیادی روی این موضوع داشت و همچنین پیرامون قرارداد بازیکنانی مثل کنعانی‌زادگان و سایر بازیکنان به بحث و تبادل نظر پرداخت.»
 
وی درباره اینکه گفته می شد این جلسه بیشتر در خصوص تغییر و تحولات بوده است ادامه داد: «اصلا چنین چیزی نبود. ما داریم کار خودمان را انجام می دهیم. شما هم زیاد به این مسائل دامن نزنید.»
 
افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا کامل تقوی‌نژاد در نشست امروز حضور داشته یا خیر؟ گفت: «ایشان در جلسه امروز حضور پیدا نکرد.»
 
سرپرست استقلال درباره اینکه در مراسم جشن برترین ها از استقلال فقط یک نماینده موفق به کسب جایزه شد گفت: «به هر حال ما به مراسم احترام می گذاریم. تصمیم برگزارکنندگان مراسم بوده است. نباید به خاطر این مسائل حاشیه ای برای استقلال درست شود.»
 
وی در پایان در خصوص اینکه آیا قرار است نشست آینده هیات‌مدیره روز سه‌شنبه برگزار شود یا خیر؟ گفت: «تا آنجا که می‌دانم روز سه‌شنبه جلسه‌ای نداریم و برگزاری نشست به هفته ‌آینده موکول شده است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: