کد خبر: ۶۷۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۴۱۶
محمد طبیبیان گفت: در صورتی که دولت مصمم به پرداخت این قبیل وام‌ها به مردم است باید این وام ها هم با نرخ واقعی سود سپرده محاسبه شوند و مابه‌التفاوت بهره وام ازدواج 4 درصدی تا نرخ سپرده واقعی که 15 درصد است را دولت بپردازد.
طبیبیان :وام 10 میلیونی ازدواج بذل و بخشش‌ کاغذی است / دولت مابه‌التفاوت بهره وام را بپردازدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا،محمد طبیبیان در مورد پرداخت وام 10 میلیون تومانی ازدواج اظهار داشت: مصوبه مجلس برای پرداخت وام 10 میلیونی ازدواج با بهره 4 درصد و دوره 4 ساله تنها یک بذل و بخشش‌ کاغذی است .

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که دولت مصمم به پرداخت این قبیل وام‌ها به مردم است باید این وام‌ها نیز با نرخ واقعی سود سپرده محاسبه شوند و ما به التفاوت بهره وام ازدواج 4 درصدی تا نرخ سپرده واقعی که 15 درصد است را دولت بپردازد.

این اقتصاددان تصریح کرد: نگهداری سپرده‌های جاری و قرض الحسنه برای بانک‌ها هزینه‌بر است. ضمن آن که حقوق کارمندان و سایر هزینه‌های جاری را نیز باید بپردازند و منابع‌شان هم محدوداست.

طبیبیان گفت: اگر دولت خواستار اجرای چنین طرح‌هایی است باید طرحی را پیاده کند تا بخشی از بهره وام را بپردازد و آن را به نرخ سود بانکی‌ نزدیک کند در غیر این صورت این گونه طرح ها هیچ کارآیی نخواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: