کد خبر: ۶۷۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
تعداد بازدید: ۳۳۴
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است طاهری مدیرعامل این باشگاه محسوب می‌شود.
کاشانی؛ طاهری فقط به صورت لفظی سرپرست پرسپولیس استبه گزارش خبرداغ به نقل از  جام نیوز، دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال با وجود تاکید نصرالله سجادی، معاون وزیر ورزش به انتخاب مدیرعامل، هنوز با سرپرست اداره می‌شوند و مدیرعامل خود را انتخاب نکرده‌اند..
 
جعفر کاشانی، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: «آقای طاهری در حال حاضر مدیرعامل باشگاه محسوب می‌شود و فقط لفظ مدیرعاملی را ندارد. ما باید به اصل موضوع توجه داشته باشیم و دنبال الفاظ و لغات نباشیم. طاهری و مدیریت باشگاه پرسپولیس را به شرایط خوبی رسانده‌اند که بعدها می‌توانیم ثمره آن را ببینیم.»
 
او ادامه می‌دهد: «طاهری فراتر از یک مدیرعامل برای پرسپولیس زحمت کشیده است و پرسپولیس را به یک باشگاه منسجم و با ثبات تبدیل کرده است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: